Translate

2012. augusztus 31., péntek

Rinya családja 1.


Üdv, lelkes Olvasó! 

Engedd meg, hogy az „1foto -1video-1story” irodalmi blog bemutassa legújabb írását! Remélem, hogy ezen a héten is vagy egy kis mosolyt csalok az arcodra, vagy szórakoztat az elbeszélés, vagy elgondolkodsz az olvasottakon, vagy érdekesnek találod a leírásomat.

Kellemes időtöltést kívánok e sorok, fotók, videók között!
 

Rinya családja 1.

 

  Rinya - Egy kutyus naplója (2.)

 


Ez a gyönyörű afgán agár hölgy az anyukám. Zoinak hívják. Az apukámat sajnos sosem láttam, de a találkozásuk egy video tanúsága szerint, szerelem volt az első látásra. Apa Csehországban él.  Az egyik testvérem hozzáköltözött, mikor 9 hetesek lettünk. A többiek is új családokhoz kerültek később.
Be kell mutatnom két nénikémet is. Én így hívom őket, pedig vérségi kapcsolat nincs köztünk.  Az alábbi képen az anyukámmal együtt láthatjátok Madina, és Liliom nénit. 




Liliom néni nagyon büszke a hosszú fehér bundájára. Vele annyira nem lehetett játszani, mint Madina nénivel. Anya mondta is:
-Liliom nénéd hagyd békén! Ő olyan magának való!

Madina nénivel más a helyzet. Ő benne volt minden ugratásban, mókában. Bár… Nem szép dolog, hogy nem egyszer belevitt a rosszalkodásba, s mikor lebuktunk, úgy tett, mintha ott sem lett volna…  A gazdim rám haragudott egyedül. Ez nem érintett túl jól. Ha a kutyust már a nénikéje is benne hagyja a pácban! Anya megnyugtatott:
-A gazdi jól ismeri Madinát. Kölyök kora óta. Ő is jól tudja, Madina nénéd szeret csibészkedni. Te ne dőlj be azonnal  neki! Tudom, kicsi vagy még, de legyen ez a tanulsága a mai napnak! 

(Reggel Madina nénivel ételt csórtunk. Ő fellökte a tápos zsákot. Ami kiömlött a földre. Ő is, én is ettünk belőle. Liliom néném ránk ugatott. S mikor a gazdi belépett a zajra, akkor már Madina néném a nappaliban ácsorgott, mintha semmi köze nem lett volna a történtekhez. Én meg lebuktam…)

Tudom mit gondoltok! Érdekes családom van, de azért szeretnek engem, még ha idegesítem is őket néha a buta játékaimmal, mikor nem veszem észre mikor elég. De hát kicsi vagyok még. Sokat kell tanulnom. A legfontosabb, hogy a gazdi szeressen. Hiszen tudjátok a nevem miért lett Rinya... 

Legközelebb mesélek még Brúnóról is, meg a gazdi többi kedvencéről is…




Ha elolvastad az írásom,
Egyáltalán nem bánom,
Ha írsz róla néhány szót,
S elmondod, hogy mit gondolsz.
 
Remélem, ellátogatsz ide újra!
S nem kell a fejem ereszteni a búnak!
Ne távozz haragosan!
Viszlát itt! Hamarosan!





Nincsenek megjegyzések: